sobota 21. dubna 2012

Day 10- Kniha, která změnila můj život


Omlouvám se, ale sem prostě musím zařadit dvě knihy. Tou první je už jednou zde zmíněný Harry Potter. V tomto případě se však jedná o Tajemnou komnatu, která zahájila mé Potter šílenství. A díky ní jsem se dostala ke čtení fantasy literatury a tak trošku posedlou magií. Jinými slovy prostě kouzla existují a dokonce jsem se pak nějakou dobu pokoušela naučit se nějaké ty "kouzelnické triky" a najít průchod do kouzelnického světa.


Druhou knihu, kterou tu musím uvést je Twilight, který se mi dostal poprvé do ruky někdy v roce 2006 a doslova mě pohltil. Od té doby se u mě tak nějak rozmohla obsese upíry, vlkodlaky a další havětí převážně z YA knih. A začala jsem se zase o něco víc věnovat čtení než předtím.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za tvůj komentář.