úterý 12. srpna 2014

Na čekačce 3.8


Více o projektu najdete zde

A je to tu opět. Tentokrát s dosti velkým zpožděním přidávám téměř v půlce měsíce čekačku na srpen. A opět se nám seznam nezkrátil. Protože na cestování jsem si raději vzala čtečku, holt nezabere tolik místa. Asi jí opravdu přicházím na chuť jen škoda, že nevoní jako klasická kniha.

Přesto jsem na začátku června se probojovávala Hostinou pro vrány, ve které jsem se tak pročetla na 70 % knihy a brzy bych ji tedy mohla dočíst.
    Mimo čekačkový seznam v červenci jsem přečetla pouze dvě knihy a to:
    1. Nabíječ- Alice Clayton
    2. Aliance- Veronica Roth

    Aktuální seznam na srpen (a budoucnost) vypadá takto:
    1. Hostina pro vrány- George R. R. Martin (přelouskáno 70 %)
    2. Válka za bílého dne- Peter V. Brett 
    3. Mapa času- Felix J. Palma
    4. Potrhaná křídla- Ruta Sepetys
    5. Ztracený symbol- Dan Brown 
    6. Pilíře Země- Ken Follet 
    7. Atlas mraků- David Mitchell (má půjčeno sestřenice)
    8. Černá labuť vzlétá- Lee Carroll
    9. Myši- Gordon Reece
    10. Fifty Shades Freed- E. L. James (půjčeno od sestřenice)
    11. Tanec s draky- George R. R. Martin
    Očekávám, že v srpnu stejně moc se seznamem nepohnu, ale tak Hostina by se dočíst mohla. Tak uvidíme.

    2 komentáře:

    1. Tak hádam sa ti podarí dočítať aspoň tú Hostinu.:) A čítačky sú super a mega praktické podľa mňa.:)

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. Jj taky doufám chybí mi necelá stovka stránek. :D A čtečka se stala mým novým miláčkem. :D

        Vymazat

    Díky za tvůj komentář.