pondělí 18. srpna 2014

Novosti a aktualizace

Moji milí čtenáři,
tak jsem po delší době měla trochu času, abych se opět vrátila k blogu. A první, co jsem se rozhodla utvořit bylo zaktualizování záložek. Takže všechny dosud zveřejněné recenze jsou opět s odkazy v seznamu, stejně tak jsem zaktualizovala seznam rozečtených sérií.

Jako bonus jsem utvořila ještě zlášť seznam knih, které jsem četla v angličtině. Jelikož jsem letos zjistla, že mne to nějak chytlo a knihy v aj tvoří přibližně třetinu knih, co jsem letos přečetla.

Další zprávou a velkou novinkou je, že se zapojuji do Cinder&Ella blogtour od Kelly Oram. Tato Blogtour se bude konat během října. A u mně se zatím předběžně na začátku měsíce budete moci těšit na rozhovor s Kelly. Pokud máte nějaké otázky, na které byste chtěli aby Kelly odpověděla, můžete mi je sem psát do konce srpna.
V rámci této blogtour se můžete těšit i na recenzi Kellyiné nejnovější knihy Cinder&Ella, která je převyprávěním klasické pohádky Popelka (Cinderella). Všímáte si té hrátky se slovy?



1 komentář:

Díky za tvůj komentář.