pátek 22. srpna 2014

A is for Abstinence

autor: Kelly Oram
název v originále: A is for Absinence
název v češtině: -
série (orig/cz): V is for Virgin
díl v sérii: 2.
nakladatelství: Bluefields
vydáno (aj): 2014
počet stran(aj): 204

čteno v aj

Anotace (můj překlad z GD)
Šestinásobný vítěz Grammy, muzikant Kyle Hamilton má všechno- peníze, slávu, talent, dobrý vzhled a práci, kterou miluje. Jediné, čeho v životě lituje je, že  odešel od  jisté známé panny kvůli své pýše, přílišné tvrdohlavosti a dokonce strachu z toho dát jí tu jedinou věc, o níž žádala- jeho abstinenci.
O čtyři roky a zlomené srdce později si Kyle uvědomí, že sex není všechno a náhle nemůže přestat mylet na dívku, která je pryč. Virgin Val Jensen se mu dostala pod kůži tak jako nikdo jiný. Tehdy na ni nebyl připraven, ale teď jsou věci jiné. Dospěl, naučil se pár věcí a konečně si uvědomil co chce, nebo spíš, koho chce.
Hodnocení
Lehce neplánované pokračování na přání fanoušků. Původně se mělo jednat pouze o krátký příběh a vyklubala se z toho kniha.

Tentokrát je příběh vyprávěn z pohledu Kyla a začínáme chvíli před událostmi z konce (epilogu) V is for Virgin. Ale už v páté kapitole se posouváme za události z předchozího dílu děj pomalu plyne dál.

Hlavním postavám zůstal zachován jejich smysl pro humor. Ačkoli se Kyle změnil stejně tak jako okolí. Mohla jsem se tedy rozplývat nad těmi svými oblíbenými postavami. Jejichž změna byla, byla příjemná a dokonce i chemie mezi Kylem a Val existovala.

Skvělé během čtení bylo i to, že na hlavních postavách je vidět, že jsou o těch pár let oproti předchozí knize starší.

Závěr knihy se mi líbil, byl krásným završením příběhu. Jasně nic neočekávaného to nebylo, ale velmi příjemně se to četlo. Během čtení jsem se taky královsky bavila.

Neplánované pokračování V is fo Virgin si u mne vyloužilo krásných 90 % a vřelé doporučení ke čtení stejně jako první díl. Určitě stojí za to, pokud se tedy nebojíte angličtiny, které se u Kelly opravdu bát nemusíte.

zdroj obrázku: kellyoram.com

4 komentáře:

  1. Angličtiny se tolik nebojím, i když u některých knih to ještě moc nezvládám. Uvidím, jak mi půjde číst tato kniha.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se s Kelly setla poprvé u V is for Virgin, ve které má opravu jednoduchou angličtinu. Slovník jsem téměř vůbec nepotřebovala. U A is for Abstinence mi přišlo, že je tam trošku více méně frekventovaných slovíček, ale není to nic šíleného. Opravdu je to v pohodě. Myslím, že na to, že se nejedná ožádnou zjednodušovanou verzi knihy to mohou číst i ti, kteří zase tolik anglicky neumím. Takže držím palečky, určitě jdi do toho.

      Vymazat
  2. Znie to fajn, V sa mi páčilo dosť.:) Tak uvidím, možno sa k nej raz dostanem, na druhej strane mi ale pokračovanie nechýbalo, jednotka podľa mňa stačila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se V též veľmi páčilo a neměla jsem žádné nutkání na pokračování. Ale když jsem si na Kellyině blogu četla sneak peak říkala jsem si, že to prostě musím si přečíst. A byla jsem celkem mile překvapená, ačkoli tedy je jasné jak to všechno skončí, ale i tak.

      Vymazat

Díky za tvůj komentář.