úterý 1. července 2014

Na čekačce 3.7

Více o projektu najdete zde

    Mimo čekačkový seznam jsem v červnu přečetla (njn vím, že nějak zanedbávám čekačku :D):
    1. Full Measures- Rebecca Yarros
    2. Bozsky hrac- Christina Lauren
    3. V ringu- Katy Evans
    4. Na hrane zapomneni- J. A. Redmerski

    Aktuální seznam na červenec (a budoucnost) vypadá takto:
    1. Hostina pro vrány- George R. R. Martin (přelouskáno 40 %)
    2. Válka za bílého dne- Peter V. Brett 
    3. Mapa času- Felix J. Palma
    4. Ztracený symbol- Dan Brown 
    5. Pilíře Země- Ken Follet 
    6. Atlas mraků- David Mitchell (má půjčeno sestřenice)
    7. Černá labuť vzlétá- Lee Carroll
    8. Myši- Gordon Reece
    9. Fifty Shades Freed- E. L. James (půjčeno od sestřenice)
    10. Tanec s draky- George R. R. Martin
    Jsem zvědavá jak se mi podaří zkrátit seznam během července.

    6 komentářů:

    1. Mapu času a Myši si chci přečíst. :)

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. No možná se k nim dostaneš ještě dřív než já :D

        Vymazat
    2. Držím ti s tým čítaním palce.:) Som zvedavá, či sa niekedy dostanem k Hrám o tróny...:D

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. Díky, já si teď poněkud zvykla na čtečku, takže moje krásně voňavé a objemné knihy jsou na čtení na doma, kde na to není teď příliš mnoho času.
        Určitě dostaneš, myslím, že by byla chyba, kdyby ses nedostala, aby sis ověřila, jestli je to něco, co se i tobě líbí nebo ne.

        Vymazat
    3. Bože, ja už som sa tak dávno nezapojila do tohto meme a pritom ho mám moc rada 8) Asi to už na ďalší mesiac napravím, aspoň sa zoznamu budem môcť držať 8)

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. No nikdo není dokonalý. Tak to já se půjdu podívat jestli sis něco dala nebo ne, třeba mne opět inspiruješ k něčemu pěknému. ;)

        Vymazat

    Díky za tvůj komentář.