středa 23. října 2013

Zasvěcená- Cynthia Hand

autor: Cynthia Hand
název v originále: Hallowed
název v češtině: Zasvěcená
série (orig/cz):  Unearthly/Nadpozemská
díl v sérii: 2.
nakladatelství: CooBoo
vydáno: únor 2013
počet stran: 312

Anotace
Celé měsíce se Clara připravovala, aby naplnila své poslání. Ale nic ji nedokázalo připravit na volbu, kterou musela učinit ten osudový den. A zjistila, že být částečně anděl není tak jednoduché, jak si myslela.
Nyní, rozpolcená mezi láskou k Tuckerovi a komplikovaným vztahem k osudem předurčenému Christianovi, se Clara musí vypořádat s šokujícím odhalením: Někdo, koho miluje, zemře během několika měsíců. Budoucnost je nejistá a komplikovaná a jedinou věcí, kterou ví jistě, je, že vše spalující oheň byl jen začátek.

Hodnocení
Po přečtení Nadpozemské, která se mi velmi líbila jsem se nemohla dočkat dalšího pokračování tohoto andělského příběhu.

Zasvěcená mne z počátku nebavila. (Možná za to mohl velký časový posun mezi čtením dílů.) Nemohla jsem se do ní začíst. Tak se stalo, že jsem dřív než ji přečetla knížku v angličtině. Ale pak jsem zaťala zuby a dala se do čtení.

Asi v půlce knihy jsem se konečně začetla. Příběh začal být zajímavý, konečně se dělo něco jiného než zmatená Clara snažící se ochránit vše na čem jí záleží. Konečně se začalo rozplétat tajemství jejího života. (Ne, že by mne tato informace až tak překvapila.) Nádherná byla scéna kempování.

Konec knihy si u mne trochu vylepšil reputaci. Když tedy nepočítám úplný závěr. Kvůli, kterému jsem opravdu upřímně zvědavá na pokračování.
Fajn bylo poznávat i Jeffreyho, Christiana,... ne se pouze věnovat Claře.

Musím opět uznat, že autorka se umí vypořádat s časem. Tedy její časové posuny i o několik měsíců na mne nepůsobí násilně. Ale přirozeně. Prostě proč by se měla piplat s popisem něčeho stále dokola, když si to může čtenář domyslet.

Ze Zasvěcené tedy zklamání, ale na podpal bych tuhle knihu ještě nedala. Odnáší si hodnocení 58 %, body má převážně za druhou polovinu knihy, která byla mnohem čtivější a lepší.

zdroj obrázku, anotace: goodreads.com

2 komentáře:

  1. Mne sa Zasvätená veľmi páčila a sklamaním bola pre mňa Nespútaná...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já prostě čekala, že bude lepší po prvním díle. A Nespoutanou jsem doposud nečetla, takže těžko říct, zatím. :D

      Vymazat

Díky za tvůj komentář.