úterý 1. října 2013

Na čekačce 2.10

Více o projektu najdete zde

Ten čas letí, že to snad ani možné není. Je říjen, druhý týden semestru. Já začínám vyšilovat z bakalářky, no vlastně zatím jen semestrálního projektu, což je teoretická část k bakalářce. Alespoň tedy víceméně. Kromě toho máme jak to tak vypadá vypracovávat projekty a Case studies do většiny ostatních předmětů a o protokolech z laborek ani nemluvě. Takže to na čtenářské úspěchy v následujícíh dnech, měsících,... moc nevidím.

Seznam jsem zredukovala o:
  1. Milion sluncí- Beth Revis (***)
  2. Všechny barvy země- Beth Revis (****)
  3. Noční cirkus- Erin Morgenstern(*****)
    Mimo čekačkový seznam jsem se přečetla:

    1. A tak mi unikají- Beth Revis
    2. Indigové kouzlo- Richelle Mead (*****)

    Aktuální seznam na říjen (a budoucnost) vypadá takto:
    1. Zasvěcená- Cynthia Hand 
    2. Jestli zůstanu- Gayle Forman
    3. Úklady královského dvora- Michelle Diener
    4. Amy a Roger: Na cestě- Morgan Matson
    5. Alchymie věčnosti- Avery William
    6. BZRK- Michael Grant
    7. Zakletá- Orson Scott Card
    8. Válka za bílého dne- Peter V. Brett (jestli mi ji brzy vrátí kamoš :D)
    9. Ztracený symbol- Dan Brown 
    10. Pilíře Země- Ken Follet 
    11. Atlas mraků- David Mitchell
    12. Hostina pro vrány- George R. R. Martin
    13. Černá labuť vzlétá- Lee Carroll
    14. Myši- Gordon Reece
    Tak si říkám jak moc se nezkrátí v říjnu tento seznam. :D

    Žádné komentáře:

    Okomentovat

    Díky za tvůj komentář.