sobota 26. listopadu 2011

Totální selhání

Ach jo, začíná to na mě všechno dopadat. Začíná zápočtové a zkouškové, já nic neumím a začínám nervit. Nejsem schopná se učit. Ano s tímhle problémem se potýkám od svých začátků věků ve škole. Jenže ono se to až do konce střední nějak dalo. Stačilo jednou dvakrát přečíst, poslechnout výklad ve škole a bylo to. Něco se v té hlavě přece jen trochu zakotvilo.

Jenže teď, teď toho musím do té hlavy narvat tolik. A včera se psal test z fyziky. Sice o moc nešlo, bylo to pouze 11 otázek s bodovým ohodnocením 1-11 bodů. Jeden bod se dával za 3 správné odpovědi, a pak se bodové ohodnocení s počtem správných odpovědí zvyšuje.
No pokoušela jsem se na to naučit, opravdu. Dokonce jsem si i dost věcí zapamatovala. V testu jsem si byla minimálně 4 otázkami 100% jistá. Po napsání testu, jsem však okamžitě zchladla jelikož jsem zjistila, že se mi přihodila taková příšerná věc (no u mě naprosto obvyklá), prostě numerická chyba. Prostě napsat, že 20 x 60 = 120. No prostě mi pak u výsledku chyběla ta nula. Takže o jednu otázku ve, které jsem si byla jistá méně.
A včera večer byly výsledky. A já nemám žádný bod, chápete to? Totálně jsem selhala. A znamená to, že ještě minimálně jednu z těch otázek, kterými jsem si byla jistá jsem musela mít špatně. A žádné body.
Další body máme mít za zápočťák (teď v úterý) a za labiny (a to nám vůbec neřekl chlapec, kolik nám bodů dal). Takže pokud nenapíšu zápočťák, tak mě ani k té blbé zkoušce z fyziky nepustí. A já se děsím, že ho nenapíšu, jelikož ani pořádně nemáme okruhy, co by to mělo zahrnovat. Takže jsem dost zděšená.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za tvůj komentář.