středa 9. listopadu 2011

Tři mušketýři

Asi nejúžasnějším a nejpovedenějším muzikálem v pražských divadlech se pro mě stali Tři mušketýři. Opět původní nastudování. A víte koho jsem tenkrát chtěla, aby tam hráli a oni nám pak hráli?
Habera (D'Artagnan) a Absolonová (Mylady)- oba nám hráli. A nejen díky nim bylo celé představení nezapomenutelným zážitkem.
Dodneška si pamatuju dlouhý aplaus, který po tříhodinovém představení následoval. A jak Habera ze srandy ukazoval na hodinky. Tenkrát totiž na Slovensku běžela tuším první řada Superstar a on měl další den tam porotcovat.

A díky muzikálu jsem si konečně přečetla i úžasné knížky od Alexandra Dumase- tedy knižní předlohu muzikálu.

A už klasicky, opět jsem odcházela s CDéčkem.

Oblíbené písničky:
  • Ráda mám
  • Touha znát
  • Přátelství na třikrát
  • Štěstí couvá
  • Já vím
  • Jedem na všechny

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za tvůj komentář.