středa 1. října 2014

Na čekačce 3.10

Více o projektu najdete zde

Ten čas nám ale běží. Už je tu říjen a já jsem přesně v půlce druhého týdne svého magisterského studia. Zase nechutně přeplněné chodby, protože chudáci prváci ještě nepřišli na to, že se nechodí půlhodinu dopředu, když už do té školy dojdu. Počasí taky za nic nestojí, takže se můžeme jen v klidu doufat, že letošní podzim nebude extrémní. Já vím, příliš kecám.. tak raději přestanu. Navzdory očekávání jsem toho však příliš nepřečetla. Ale aspoň jsem si přečetla knihu, na kterou jsem se opravdu hodně těšila.

Z čekačkového seznamu jsem tentokrát přečetla:
  1.  Válka za bílého dne- Peter V Brett
    Mimo čekačkový seznam jsem v září přečetla:
    1. Half Bad- Sally Green
    2. Seeing Stars- J. Sterling
    Aktuální seznam na říjen (a budoucnost) vypadá takto:
    1. Mapa času- Felix J. Palma
    2. Potrhaná křídla- Ruta Sepetys
    3. Ztracený symbol- Dan Brown 
    4. Pilíře Země- Ken Follet 
    5. Atlas mraků- David Mitchell (má půjčeno sestřenice)
    6. Černá labuť vzlétá- Lee Carroll
    7. Myši- Gordon Reece
    8. Fifty Shades Freed- E. L. James (půjčeno od sestřenice)
    9. Tanec s draky- George R. R. Martin
    Uvidíme jak se mi podaří během jak to vypadá hodně náročného semestru číst. Moc tomu nevěřím.

    2 komentáře:

    1. Odpovědi
      1. Bylo to celkem zvláštní, ale nakonec se mi to celkem páčilo. Ačkoli tedy ten začátek jsem myslela, že asi knihu odložím. Takový lehce lepší průměr.

        Vymazat

    Díky za tvůj komentář.