sobota 1. února 2014

Na čekačce 3.2

Více o projektu najdete zde

Jupí je tu zima, tuto sezónu nám víceméně začala až koncem ledna. Mimochodem letos jsem se zkoušek taky zbavila až na konci ledna. Což znamená, že po hodně dlouhé době jsem nebyla v lednu ani v prosinci na horách a mám absťák, tak trochu. Nutně si potřebuju jet zalyžovat  a zaboardovat. Tak snad mi vyjde alespoň jednodenní trip do hor.

Seznam jsem zredukovala o:
  1. Chasing Brooklyn- Lisa Schoreder
  2. Den, co den- David Levithan
    Mimo čekačkový seznam jsem se přečetla:
    1. City of Glass- Cassadra Clare
    2. Hex Hall- Rachel Hawkins

    Aktuální seznam na únor (a budoucnost) vypadá takto:
    1. Hostina pro vrány- George R. R. Martin
    2. Pushing the limits- Katie McGarry
    3. Válka za bílého dne- Peter V. Brett (už by mi ji mohl vrátit :D)
    4. Mapa času- Felix J. Palma
    5. Ztracený symbol- Dan Brown 
    6. Fifty Shades Freed- E. L. James (půjčeno od sestřenice)
    7. Pilíře Země- Ken Follet 
    8. Atlas mraků- David Mitchell (snad ji brzy vrátí sestřenice)
    9. Černá labuť vzlétá- Lee Carroll
    10. Myši- Gordon Reece
    Jsem zvědavá jak se mi podaří zkrátit seznam na začátku semestru.

    2 komentáře:

    1. Já moc ze zimy nadšená nejsem. Radši mám léto .=)

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. Já miluju léto i zimu, každé má něco do sebe. Ačkoli taky uznávám, že když je moc vedro nebo moc mrazivo tak nadávám. :D

        Vymazat

    Díky za tvůj komentář.