neděle 9. února 2014

Hex Hall- Rachel Hawkins

autor: Rachel Hawkins
název v originále: Hex Hall
název v češtině: Čarodějnice z Hex Hall
série (orig/cz):  Hex Hall/Hex Hall
díl v sérii: 1.
nakladatelství (orig/cz): Hyperion Books CH/ Knižní klub
vydáno(orig/cz)2010/2011
počet stran(orig/cz): 323/240

čteno v angličtině

Anotace
Sophie Mercerová je čarodějka. Jenže její kouzla většinou skončí katastrofou a její poslední šancí je Hex Hall, elitní nápravné zařízení pro adolescenty Prodigia, tedy pro čarodějky, kouzelníky a řádku dalších bytostí. Sophie se už během prvního dne podaří dosáhnout prvních výsledků: získá tři mocné nepřítelkyně, zakouká se do přitažlivého kouzelníka a dostane novou spolubydlící, jedinou upírku na škole. Vedle (ne)obyčejných školních starostí bude Sophie muset čelit i zlovolné síle, která začala útočit na studenty Hecate Hall…

Hodnocení
Na tuhle knihu jsem byla opravdu zvědavá, kdysi jsem na ni narazila v knihkupectví a tam jsem si prolistovala prolog a první kapitolu. No nakonec jsem se rozhodla knihu číst v originále.

Svým způsobem mi Hex Hall připomíná Harryho Pottera a Bradavice. No až na to, že v téhle škole nejsou jen čarodějky a kouzelníci, ale i víly, "měňavci", vlkodlaci a další "havěť". Začátek je takový nemastný, neslaný a spíš seznamovací se světem, prostředím a hlavní hrdinkou. V knize se začíná něco dít až ve druhé polovině.

Celkově je příběh příjemný, pozvolna plynoucí, chvílemi děsivý nebo zábavný. Tak nějak se točí pouze kolem Sophie a její rodiny takže se tu zatím neobjevuje příliš velké množství dalších postav.

Sophie se mi jako hlavní postava zamlouvala, oblíbila jsem si i její kamarádku upírku Jennu. A od Archera, jeho jméno mne vážně pobavilo se vážně se těším na jeho další kousky, snad se jich dočkám.

Konec příběhu byl šokující, ale zase to nebylo až takové překvapení. Celkově se velmi dobře četl a získává si ode mne 70 %.

zdroj obrázku: goodreads.com
zdroj anotace: bux.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za tvůj komentář.