pondělí 2. září 2013

Srpnové přírůstky

No ano, hodně dlouhou dobu jsem si nepořizovala žádnou knihu. Důvodem bylo hlavně to, že jsem si nechtěla nic pořizovat, dokud trošku nepohnu se svou poličkou knih, které jsem doposud nepřečetla. 
Nicméně mám v srpnu narozky a jelikož občas dostanu nějakou tu knihu, tak jsem se rozhodla, že raději nebudu nic pořizovat, aby se mi nezdovjily nějaké tituly. Letos jsem však kupodivu nedostala přímo knihu. Dostala jsem poukázku na knihu. Což mne ohromě potěšilo. Vydala jsem se tedy do knihkupectví, že si pořídím dvě knihy. Stoprocentně jsem chtěla Válku za bílého dne od P. V. Bretta, protože jeho knihy jsou prostě suprové.
Jenže když už jsem byla v tom knihkupectví tak jsem potkala Zakletou- to víte, byla na poličce kousek od Války. Tak jsem nemohla jinak než si ji vzít. Protože jsem ji měla "ve voku" u nějaký ten pátek.
A kdy už jsem byla v tom knihkupáku tak jsem si řekla, proč se nepodívat po Úkladech královského dvora, jež jsem už pár měsíců sháněla, ale vždycky měli všude jen druhý díl. Takže hned opět připadla do nákupního košíčku.

A cestou k pokladně jsem ještě zavadila o Myši. Už je to docela dlouhou dobu, co jsem si říkala, že bych si je i přečetla. A když byly v akci za 48,- tak i kdyby se mi nelíbily, to není tak strašné. :)


6 komentářů:

  1. Závidím Ti Zakletou. :) Myší mám doma. :) Za 29 korun. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si ji sobě také závidím. :) No vidíš, jsi to chytla líp než já. Já jsem tuším za 29 pořídila Jestli zůstanu. :D

      Vymazat
  2. Zakletú by som si veľmi rada prečítala! 8)

    OdpovědětVymazat
  3. Zakletá si ma úplne získala, odporúčam ju :)

    OdpovědětVymazat

Díky za tvůj komentář.