čtvrtek 1. srpna 2013

Na čekačce 2.8

Více o projektu najdete zde

A je to tu zase, měsíc utekl jako voda a nastává srpen. A já opět přicházím s čekačkovým seznamem. Musím přiznat, že jsem na sebe docela pyšná. Přečtené tři knihy ze seznamu, téměř v předem zadaném pořadí. A Město z kostí v angličtině. To jsem si mimochodem zpočátku myslela, že nedám. Jelikož mi přijde angličtina mírně náročnější než v předešlých knihách, které jsem v aj četla, ale zvládla jsem to.

Seznam jsem zredukovala o:
  1. Reset- Amy Tintera (*****)
  2. Chvíle před koncem- Lauren Oliver(****)
  3. Hvězdy nám nepřály- John Green(*****)
Mimo čekačkový seznam jsem se přečetla jednu knihu a to v aj:
City of bones- Cassandra Clare

Aktuální seznam na srpen (a budoucnost) vypadá takto:
  1. Bouře mečů- George R. R. Martin 
  2. Ďáblova kolonie- James Rollins
  3. Milion sluncí- Beth Revis
  4. Všechny barvy země- Beth Revis
  5. Ztracený symbol- Dan Brown 
  6. Noční cirkus- Erin Morgenstern
  7. Pilíře Země- Ken Follet 
  8. Atlas mraků- David Mitchell
  9. Zasvěcená- Cynthia Hand
  10. Hladová přání- Tereza Matoušková
  11. Hostina pro vrány- George R. R. Martin
  12. BZRK- Michael Grant
  13. Alchymie věčnosti- Avery Williams 
  14. Černá labuť vzlétá- Lee Carroll
  15. Jestli zůstanu- Gayle Forman
Jsem zvědavá o kolik se mi tenhle seznam povede ještě v srpnu zkrátit. A jak moc udržím toto pořadí. :)

1 komentář:

Díky za tvůj komentář.