pondělí 18. března 2013

Tygrova stezka- Coleen Houck

autor: Coleen Houck
název v originále: Tiger's Quest
název v češtině: Tygrovo prokletí
série (orig/cz): Tyger saga/Tygří sága
díl v sérii: 2.
nakladatelství: CooBoo
vydáno: říjen 2012
počet stran: 480

Anotace
Víra. Důvěra. Touha.Jak daleko byste zašli, abyste zachránili svou jedinou lásku? Kelseyino poslední léto bylo šílené. Tak šílené, že by tomu nikdo nevěřil. Vedle toho, že musela bojovat s hordou zákeřných opic a putovat indickou džunglí, se zamilovala do Rena, tři sta let starého prince. Nové nebezpečí teď Kelsey přinutí, aby se vydala za dalším indickým dobrodružstvím s Renovým bratrem, záporákem Kišanem a nepravděpodobná dvojice si začne klást otázky ohledně svého skutečného osudu. A Renův život visí na vlásku stejně jako pravda v Kelseyině srdci.Tygrova stezka je strhující pokračování tygří ságy, v níž se trojice hlavních hrdinů dostane zase o krůček blíž k prolomení prastaré kletby, která je svazuje.

Hodnocení
Tyhle tygří obálky jsem si zamilovala. Ačkoli mám jako postavu raději Kišana než Rena, tak obálku s bílým tygrem mám raději. Ačkoli touhle taky nepohrdnu. A k celé knize, kde se tentokrát točíme s Kišanem, tak prostě dokonale sedne.

Očekávala jsem, že dostanu příběh plný zvratů a strastiplnou cestu za dalšími dary. Uznávám, že jsem neočekávala toliko zapojení indické a světové mytologie do celého příběhu. Za to má autorka plus. Začátek příběhu, kdy navazujeme bez prodlení okamžitě tam, kde jsme v Kletbě skončili, byl fajn. Díky tomu jsem se rozvzpomněla, co se vlastně stalo.
Na to, že asi prvních 180 stran se vlastně téměř nic neděje a jedná se spíš o vyplnění času mezi honbou za dary. Autorka by si to klidně mohla odpustit. Se mi tahle část z knihy asi nejvíce líbila. Zdála se mi taková dotažená do konce, kdy bylo řečeno vše, co autorka chtěla.

Musím se přiznat, že v této knize jsem si přišla na své. Kišana jsem se tu nemohla nabažit. Ten mi asi jako jediná postava z celé téhle série přirostl k srdci. Je to takový drsňák, ale má srdce na správném místě.
Kelsey mi tu už lezla na nervy. Obzvlášť v částech, kdy pozor spoiler prostě začne metat blesky, a téměř hned se je naučít ovládat konec spoileru. Ta její dokonalost a občas to smýšlení. Ano je mladá, ale zase až tak, aby některé její myšlenky byly dětinské. A Renova šílená snaha po dokonalosti a puntičkaření. Já nevím, ale to už mi přišlo přehnané, sice je to princ pár set let starý, ale tohle bylo prostě moc.

Kniha má nějakých necelých 500 stránek. Ale přesto na mě působí jako by byla nedokončená nebo pořádně proškrtaná ta střední část, ve které je jakoby ten nejdůležitější děj. Stejným způsobem na mě působila i kniha předešlá. Jako by autorka měla přehršle nápadů a nakonec si nebyla jistá jak se s tím vším poprat, co dát a co ne.

Na závěr bych řekla, začátek knihy mě mile překvapil prostředek mě štval a působil nedodělaně. Vše šlo na můj vkus až moc po másle. A konec ten se zase docela podařil. Ačkoli jsem něco takového očekávala cca od doby Kelseyiné vize na stromě. Za zapojení mytologie do příběhu si nakonec druhý díl Tygří ságy ode mne vysloužil 75 %. Lepší než první díl, stojí za přečtení, ale žádný zázrak nečekejte.

zdroj obrázku a anotace: cooboo.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za tvůj komentář.