středa 6. března 2013

Čekni a pošli to dál...

Zdravím přátelé,
dneska jsme si s kamarádkou vyměnovala knížky. Já jí půjčovala Annu krví oděnou a od ní jsem si půjčila Žítkovské bohyně. A dostala jsem nápad na měsíční projekt nebo meme. Nevím jestli to tu bylo nebo ne a jestli by o to byl zájem. A proto tento článek.

O co by šlo?
Domluva dvou knižních blogerů, nebo pokud máte kamarády/ky, kteří čtou. A domluvit si výměnu knihy za knihu. Mám na mysli samozřejmě fyzickou knihu. (Po přečtení se samozřejmě vrátí zpátky.)
Taky by pointou bylo, jestli věříte České poště, nebo ne. Protože pak by se mohlo jet i mezi blogery, kteří se vzájemně neznají. A mohly by change probíhat náhodně losováním, kdo s kým. A vzájemně by se pak domluvili na tom, o jaké knihy by šlo. Pokud důvěra není, tak potom by to bylo jen o tom jestli se vzájemně znají a na jaké knize se domluví.

Jedním z pravidel by bylo, že knihy, které si budeme vzájemně vyměňovat tak musí mít půjčovatel přečtenou.

Prosím pište do komentářů, budu ráda za jakékoli reakce.
Líbí se vám nápad? Šli byste do toho? Jakou variantou, nebo navrhujete nějaké úpravy? 

4 komentáře:

  1. Já bych do toho klidně šla..ale proč ne rovnou trvalá výměna..třeba by to potěšilo obě strany :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud bys se na tom domluvily obě strany, tak proč ne.

      Vymazat
  2. Na toto som myslela už dávnejšie, keď som usúdila, že by som chcela čítať knihy iných! 8D nakoniec som to ale nezrealizovala, lebo som sa bála o svoje knihy... dúfam, že ty budeš mať viac šťastia, pretože nápad je skvelý 8)

    OdpovědětVymazat

Díky za tvůj komentář.