neděle 6. ledna 2013

V roce 2012 jsem se zúčastnila...

několika challengí a projektů a takto jsem si v nich vedla.

30 day book challenge- ta se mi povedla zdárně dojet do konce 
Nakladatelský maratón- všech deset nakladatelství zveřejněno, ačkoli ne všechna mají zastoupení v mé knihovničce, ale to ničemu nevadilo
Knihy od A do Z- Nějak jsem nepřečetla knihy na L, Q, X, Y. Tak třeba někdy příště :)
Knižní vzpoura- ne a ne, nepovedlo se mi ohnout roh u knihy, a tak jsem skončila s hodností majora. Rozhodně to byl zajímavý projekt
Film, epizoda, dokument- tak číslo, které mi vyšlo v téhle challenge mě upřímně vyděsilo. Asi bych ty seriály mohla omezit.

No a nakonec projekt z mé vlastní hlavy Na čekačce. Který se mi tak docela podle plánů nedaří plnit. Tak snad v novém roce, do kterého jsem projekt opět zařadila, na tom budu líp. A pokud vás projekt zaujal, můžete se také zapojit ;)

3 komentáře:

  1. Taky bych byla asi v koncích, kdybych měla přečíst knihy na Q, X a Y :D..

    OdpovědětVymazat
  2. Na čekačce je super 8)
    ja tiež sledujem veľa seriálov, v pohode, aspoň vieme, čo sa deje 8D

    OdpovědětVymazat
  3. Lili.en: tak Q by se dalo Quo Vadis (jestli to píšu dobře) :D ty další jsou opravdu horší :D
    E_V_E: jsem ráda, že se Čekačka líbí. :D No jo, ale víš kolik času u toho musím strávit? :D

    OdpovědětVymazat

Díky za tvůj komentář.