středa 23. ledna 2013

Představ se! Milované filmy


Představ se! je nové, trošku netradiční meme z hlavy Erný.

Týdenní meme, kdy každý týden vám o sobě prozradím něco na téma, které Erný zveřejní u sebe na blogu.

Dnešní téma: Milované filmy


Na úvod bych řekla, že nejsem nijak žánrově vy filmech vyhrazená. Akorát tedy zrovna dvakrát ráda nekoukám na horory. Přesto se většinou to na, co se kouknu, řídí podle momentální nálady.
Mezi milované filmy řadím ty, na které se můžu koukat pořád dokola a přesto mě budou stále bavit.

Pomáda
Prostě muzikál. Kdo mě zdá, ta by mu to už mohlo samo o sobě stačit. Miluju ty písničky, to jak je to natočené. Ti úžasní 30-ti letí (ne li starší) středoškoláci. Vždycky to byl pro mě úkaz té pověstné střední školy. Jak všichni prožívají super období. A do toho proměny charakterů. Prostě moje zamilované. Ale pozor jen originální verze a díl první. :D

Hříšný tanec
Ano další starší film z USA. Vždycky se mi líbil ten program s aktivitami. :D A i po dějové stránce to má něco do sebe. Žádný prázdný potkali se, zatancovali si, zamilovali se. Je tam pěkná i ta omáčka okolo, jak se říká. :D

Moderní popelka (ta s Hilary Duff)
No tohle už je trošku z té modernější tvorby. Prostě Popelka na další způsob. Ale to provedení se mi prostě líbí. 

Taxi
No série komedií se Samym Nacerim v hlavní roli bláznivého taxikáře. Nejvíc se mi líbí první dva díly, ale i na ostatní se dá dívat. Správná praštěná komedie.

Nedotknutelní a Drž hubu
No zůstanu chvíli u těch francouzských komedií. Já je prostě zbožňuju. V té novější tvorbě si moje srdce získali Nedoknutelní, kteří jsou mimo jiné podle skutečné události. A v té trošku starší Drž hubu. Člověk se vždy skvěla pobaví, i když to vidí třeba po osmé. 

A příštím tématem budou Barvy mého života. To jsem sama zvědavá, co z toho vytvořím. :)

2 komentáře:

  1. Moderní popelka je skvelý film 8) naozaj taký rozprávkový 8)
    Taxi séria je úžasná! zbožňujem tých francúzov, oni vedia vymyslieť samé blbosti 8D Vždy sa neuveriteľne smejem 8D

    OdpovědětVymazat
  2. Drž hubu je strašně vtipný film! Mám ho v notebooku a vypadá to, že si ho brzy pustím. Nejlepší je ta bučící kráva? Pokud to teda byla kráva.. :D)) Moderní popelku mám ráda, i když mám ráda všechny verze Popelek. Každá má něco do sebe. x))
    K tomu příštímu tématu.. Eh.. sama nevím, proč jsem zvolila takovou hovádinu! :D

    OdpovědětVymazat

Díky za tvůj komentář.