pondělí 2. prosince 2013

Moře nestvůr- Rick Riordan

autor: Rick Riordan
název v originále: The Sea of Monsters
název v češtině: Moře nestvůr
série (orig/cz):  Percy Jackson and the Olympians/Percy Jackson
díl v sérii: 2.
nakladatelství: Fragment
vydáno2010
počet stran: 304

Anotace
Po klidném školním roce se na mně valí další problémy. Poslední den školy to začalo! Hodina tělocviku se proměnila ve vybíjenou s lidožravými obry a Grover se dostal do průšvihu. Další špatná zpráva: Táboru polokrevných hrozí zničení... Vydávám se s přáteli na výpravu, ze které se nemusíme všichni vrátit živí...

Hodnocení
No ano, první díl  Percyho se mi tak líbil, že jsem se okamžitě vrhla na čtení dílu druhého. Tentokrát s názvem Moře nestvůr a byla jsem zvědavá s kolika a jakými nestvůrami se Percy potká.

Druhý díl se odehrává přibližně rok po skončení dílu prvního. Začíná hned akcí. To abychom se na začátku příliš nenudili a poté se nám to začne všechno odvíjet. A konec, no ten byl pro mne docela předvídatelný.

Ačkoli je Percy jen o rok starší než v předchozím díle je na něm vidět, že trošku zestárl. Ačkoli na druhou stranu jsem měla občas pocit, že bych mu dala pár facek, aby se probral. Na můj vkus moc frackovatěl, tedy v některých chvílí.

Tysona jakožto novou postavu jsem si úplně zamilovala. On je to takový úžasný "slon v porcelánu". A Poseidon, jeho vývoj se mi tu taky docela líbil. A Hermés, to je prostě týpek k nezaplacení. A ti jeho dva pomocníčci. Z těch jsem opravdu nemohla.

V knize se pořád něco děje. Někdy více jindy méně, ale rozhodně nehrozí, že byste přeskakovali stránky k ději. Taky se tu rýsuje o trošku větší propracovanost než v předchozím díle.

Nakonec tedy dávám Moři nestvůr 70 %.

zdroj obrázku, anotace: goodreads.com

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za tvůj komentář.