čtvrtek 11. července 2013

Hrana rozkoše- Eve Berlin

autor: Eve Berlin
název v originále: Pleasure's Edge
název v češtině: Hrana rozkoše
série (orig/cz):  Edge/Hrana
díl v sérii: 1.
nakladatelství: IKAR
vydáno: říjen 2012
počet stran: 256

Anotace
Pro spisovatelku erotických románů Dylan Ivoryovou je důležité mít vše plně pod kontrolou. Potom se seznámí s mužem, který ztělesňuje vše, čím ona není… a vše, po čem tajně touží. Alec Walker píše psychologické thrillery a vede vzrušující život. Své dominantní sklony umí uspokojit a nedovolí, aby v cestě jeho tužbám stála nějaká pravidla. Jediné, čeho se bojí, je skutečná láska… Dylan shromažďuje informace pro novou knihu a přitom se seznámí s Alecem. Ten jí nabídne neopakovatelný vhled do vztahu plného bolesti a rozkoše, pokud se mu ovšem plně odevzdá. Pyšná Dylan je přesvědčená, že ji Alec nezlomí… ale brzy v sobě objeví pocity a touhy, o kterých neměla tušení. Alec je zkušený dominant, a proto ho city k té zvláštní, nepoddajné ženě zaskočí. Dokáže se sám vzdát bezpečných mantinelů a poslechnout své srdce, aby si udržel ženu, která ho poprvé v životě srazila na kolena?

Hodnocení
Já zbožňuju tu "obálku pro stydlivky" ta se povedla, ačkoli ani ta ukrytá pod ní není k zahození. Každpádně mám z knihy pocit, že stydlivky by ji ani moc nikde na veřejnosti nečetli, ale třeba jo. Takovéto styly obálek mám u erotické literatury mnohem raději než ty s objímajícími se páry apod.

Začátek knihy mi až neuvěřitelným způsobem připomínal Fifty Shades. (Holka přijíždí za chlapem dělat rozhovor, dějiště Seattle, "dominantní" chlap,...) Ale za chvíli mi bylo jasné, že tohle bude trošku jiné kafe.

Abych to vzala hezky od začátku. Tím výše uvedeným veškerá podobnost končí. Hrana si nebere servítky a jde přímo na věc. Však proč by taky ne, když hlavní hrdinkou je spisovatelka erotických románů. Není se tedy co divit, že po prvním setkání hlavních postav tu je hned sexuální sebeukojení jak na jedné, tak na druhé straně. (Kniha totiž střídá části, kdy se věnujeme Dylan a Alecovi, ačkoli je to psáno er-formou.) A následuje jedna velká erotická jízda.

Autorka se nad ničím nezalamuje a prostě píše jak to "leží a běží". Není tedy nouze o docela detailně popisované erotické scény. Musím však uznat, že je tu celkem dobře vysvětleno/popsáno o čem celé BDSM je. Díky téhle knize jsem pochopila, že je to o něčem jiném než "jeden vezme bičík a seřeže druhého do krve", hlavní je zkrátka důvěra mezi partnery.

Moc děje tedy neočekávejte, je to klasické "potkali se, vyspali se, zamilovali se" s téměř nulovou omáčkou okolo. Ačkoli nejde jen čistě o sex. Je zde jen několik dalších postav a dvě, které by stálo za to, možná, blíže poznat. Jsou to Dylanina kamarádka Mischa  a nejlepší kamarád Aleca  Dante(o nich by měly být další dva díly této série).

Pravdou však je, že postavám je tu věnováno celkem pozornost. A můžeme se tak seznámit s tím, co utvářelo a utváří jakými jsou nyní- jejich životní příběhy.

Nakonec jsem se této knížce rozhodla dát 38 %. Sice se rychle čte, ale příliš mi nesedl styl, kterým je psána. Děj mne nijak dvakrát nenadchl, přesto mi přečtení přineslo nějaké nové poznatky a pochopení. A taky jsem asi čekala o něco víc děje.

zdroj obrázku: goodreads.com
zroj anotace: bux.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za tvůj komentář.