neděle 28. dubna 2013

Představ se! Moje oblíbené květiny


Představ se! je trošku netradiční meme z hlavy Erný.

Týdenní meme, kdy vám každý týden o sobě prozradím něco na téma, které Erný zveřejní u sebe na blogu.

Dnešní téma: Moje oblíbené květiny


Tak tohle mě trošku přinutilo se zamyslet. Asi to bude tím, že kytky všeobecně moc neřeším. No dobře líbí se mi, když kvetou venku na zahrádce a to ať to jsou povětšinou jakékoli v jakékoli roční době. Ale když se nad tím zamyslím, tak mám přece jen svoje favority.

Kopretiny patří mezi ty divoce rostoucí, když nám tak samy od sebe občas kvetly u babičky na louce, tak jsme se vždycky mohli pominout radostí. Jsou to krásně květiny a doteď, když je vidím tak se mé srdce zachvěje. To víte vzpomínky. No letos jsme pořídili semena kopretin, že si zkusíme udělat jejich květinový záhonek, tak jsem zvědavá jak to dopadne.

Jsou exotické, jsou aromatické a jsou to lilie, moje oblíbené řezané květiny. Miluji tu jejich omamnou vůni, kdy si je s oblibou dám do pokoje a jsem z nich pak mírně mimo, protože ta vůně je prostě silná, ale mě se líbí. A tvar jejich květu, to je prostě harmonie linií. 

V poslední době jsou hodně oblíbené a já na nich ulítávám. Aneb exotika v květináči nesoucí pojmenování orchidej. To jsou prostě úžasné květiny a těch barevných variací, obzvláště ty s ornamenty. Prostě krása. A doma jich teď máme asi pět. A krásně momentálně všechny kvetou. 

Na zahrádce mám pak nejraději podzimní astry, to je jednoduše úžasná květina. Sice moc nevoní, ale na pokochání pohledem je to víc než příjemné. :)

A abych nezapomněla na ty keříčkové. já prostě zbožňuju šeřík. Ano další šíleně aromatická květina. Ale samozřejmě má i zajímavé květenství, na které se krásně kouká. Oku prostě lahodí. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za tvůj komentář.