neděle 18. listopadu 2012

Nakladatelský maratón 10- Albatros


Projekt Nakladatelského maratonu se zrodil v hlavičce blogařky Verči. A vešekeré další informace o něm můžete najít na jejím blogu Books and Smile.

A je tu poslední oficiální část nakladatelského maratonu, trochu zpožděná, ale snad vám to vynahradí jeho délka. Přemýšlela jsem, které nakladatelství bych sem dala. Nakonec jsem se rozhodovala mezi Talpress, Argo a Albatrosem. A jelikož Albatros jsem vždy považovala za nakladatelství s tradicí a jakožto malá jsem byla členem Klubu mladých čtenářů, mám od něj dost knih. V mé knihovničce je tím nejvíce zastoupeným nakladatelstvím. Neuvedu tu všechny knihy, to bych tu byla hodně dlouho. Ale jen ty své nejoblíbenější, které mne provázely dětstvím, nebo stále ještě provází životem.

Tak a jako první tu mám svoji HP sbírku. Nebojte nic mi tam nechybí, opravdu nemám první díl. A všímejte si jak jsou ty jednotlivé díly ošmatané. Tak to holt skončí, když každý díl čtete více než třikrát a ještě si to půjčí další pět lidí. No nejhůř je na tom Tajemná komnata. Z té mi vypadávají i listy, ale průhledná izolepa to drží pohromadě. :)

Jako další tu mám Rasmuse- jo já prostě knížky od Lindgrenové mohla. A Hru na Egypt, což v kombinaci s mým zájmem o starověký Egypt byla úžasná kombinace. A tahle kniha je super. Pokud máte mladší sourozence tak určitě doporučuji.
Jako další jsou velmi oblíbené knihy z dětství. Příběhy z Medové stráně nám předčítávávala babičky, když jsme u ní bývali se sestřenstvem v létě. Zbytek jsem si prostě oblíbila.
Dále trošku příběhů z Petiškova pera. Ano Starověk byl vždy můj oblíbený a zvláště mytologie. Ještě teď po nich ráda sáhnu. Mimochodem jsem strašně ráda, že mám Staré řecké s tímhle obalem, ten nový, co je teď se mi vůbec nelíbí. :)
Další várka velmi oblíbených knih z dětství. PiPi je prostě moji láskou, Astrid je prostě neskonale úžasná spisovatelka dětských knih. Klubko, takový praštěný kocour a Haló!, že by tu začala moje láska k fantasy a sci-fi?

No a na závěr klasika. Kdo by nemiloval Macha a Šebestovou a Žofku? Krom toho ty úžasné obrázky. Ano pan Macourek a Born jsou skvělá dvojka.

Tak tímto bych zakončila svůj Albatrosovský výňatek toho nejoblíbenějšího a nejzajímavějšího. A na otázka pro vás máte některou z knih, které jsem uvedla ve zvláštní oblibě?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za tvůj komentář.