čtvrtek 22. listopadu 2012

Knižní vzpoura

Tato challenge pochází z hlavičky Awekki a narazila jsem na ni náhodou a hned mě zaujala. A trvá probíhá v listopadu a prosinci.

A o co vlastně jde? Splnit co nejvíce neobvyklých věcí týkající se knih. Jsou roztříděny do sekcí. A za splnění počet je získaná hodnost. Podrobnější info najdete u Awekki na blogu.

Zatím jsem splnila (od počátku listopadu)

Mise 

Čteme neustále


  1. pod lavicí (ve škole) i na lavici :)
  2. u jídla
  3. při vaření 
  4. na záchodě :)
  5. při protahování se
  6. při oblékání/převlékání se (Jo i to se mi před pár dny povedlo)

Knižní barbarství


  1. založení knihy čímkoli co je po ruce (kuriozitka toaletní papír :))
  2. opravování chyb v knize tužkou
  3. rozečtení 4 knih

Diagnóza knihomolství


  1. porovnávání vůně knih 
  2. přeskládání knihovny  (nové přírůstky, které už mají kamarádky od stejného autora musí k sobě->přeorganizace)
  3. blogování o knihách 
  4. bezcílné procházení knihkupectví 
  5. chlubení se novými knihami lidem, které to vůbec nezajímá 
  6. vnucování knih lidem, kteří o to nestojí 
  7. upřednostňování čtení před školou/prací 
  8. upřednostňování čtení před úklidem (úklid to ani náhodou, no dobře tak až si přečtu kapitolu/ 50 stránek...)


splněno 17 misí a získána hodnost Kapitán



No a snad brzy zase s nějakým pokrokem se vám ozvu. Jsem zvědavá jestli ohnu roh v knize. :)

2 komentáře:

Díky za tvůj komentář.