neděle 2. března 2014

Na čekačce 3.3

Více o projektu najdete zde

Jupí je tu zima, tuto sezónu nám víceméně začala až koncem ledna. Mimochodem letos jsem se zkoušek taky zbavila až na konci ledna. Což znamená, že po hodně dlouhé době jsem nebyla v lednu ani v prosinci na horách a mám absťák, tak trochu. Nutně si potřebuju jet zalyžovat  a zaboardovat. Tak snad mi vyjde alespoň jednodenní trip do hor.

Seznam jsem zredukovala o:
  1. Pushing the limits- Katie McGarry
    Mimo čekačkový seznam jsem se přečetla:
    1. Dublin Street- Samantha Young
    2. Božský cizinec- Christina Lauren
    3. Proroctví- Rick Riordan

    Aktuální seznam na březen (a budoucnost) vypadá takto:
    1. Hostina pro vrány- George R. R. Martin (přelouskáno 35 %)
    2. Válka za bílého dne- Peter V. Brett 
    3. Mapa času- Felix J. Palma
    4. Ztracený symbol- Dan Brown 
    5. Fifty Shades Freed- E. L. James (půjčeno od sestřenice)
    6. Pilíře Země- Ken Follet 
    7. Atlas mraků- David Mitchell (snad ji brzy vrátí sestřenice)
    8. Černá labuť vzlétá- Lee Carroll
    9. Myši- Gordon Reece
    Jsem zvědavá jak se mi podaří zkrátit seznam během března jestli vůbec. Páč ve škole opět začíná přituhovat. Ach jo. :(

    2 komentáře:

    1. Labuť je fajnové čítanie 8) Zase nič extra, ale rada by som si prečítala už aj 2ku.

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. Mne zaujala, když jsem ji kupovala. A teď se mi do ní nějak extra nechce. Ale snad se k ní dotlačím, časem. :)

        Vymazat

    Díky za tvůj komentář.